Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:883538
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Žurnālistu programma:
Žurnālists ierodas 15 minūtes ātrāk.
Preses programma:
Aprēķina laiku;
Kur jāstāv žurnālistiem;
Kur drīkst būt, kur ne;
Nelien tajos pasākumos, kur žurnālisti nedrīkst būt.

Masu komunikācija

Medijs ir produkts (prece, ko jāpiedāvā laikā, vietā, ražošana, pārdošana, pielietošana).
Medijs runā simbolos, lai piesaistītu publiku, veicina sabiedrības sapratni. Simboli ir vārdi, bilde, terminu kopums, kas rada zināmas asocoiācijas.
Nemitīgi noraidot simbolus, tiek veidoti stereotipi. Masu mediju izplatītā informācija ir pieejama plašai sabiedrības, informācija ir viegli uztverama, saprotama. Rakstītam vārdam ir lielāka uzticamība, jo ir ciešāka uzmanība.
Realitāte bieži tiek vērtēta pēc tā, kāds ir starpnieks. Svarīgi, ka cilvēks gūst pieredzi no mēdijiem, ja nav pieredzes realitātē.
Mēdijs interpretē, izskaidro notiekošo. Ziņa parāda notikumu un iztulko ziņu. Mēdijs ir informācijas un viedokļa nesējs. Mēdijam ir interaktīvā saite. Uzvedības maiņa, viedokļa maiņa, sabiedriskā doma. Medijs izveido un atspoguļo sabiedrisko domu.
Medijs ir filtrs.
Medijs ir spogulis. Medijs atspoguļo to, ko sabiedrība vēlas redzēt. Medijs ir aizsargs un barjera, kad medijs var noklusēt kaut ko.

Normatīvā teorija

Prece, kurai lietas vērtība, rada morālas vērtības, jaunas vērtības – mēdijs.
Centrtiece un centrbēdze masu kominikācijās. Centrbēdze vairāk uz brīvību un demokrātiju, centrtiece vairāk raksturīga sastingušam politiskajam režīmam, kontrole. Centrs – pastāvošā politiskā sistēma. Arī ekonomika var radīt centrtieci/centrbēdzi.
Centrtiece:
vieglāk vadīt, operēt, monolītums, neveido sabiedrība. Ļoti stagnātiska, pasniedz vienu viedokli, vienveidīga informācija, nav dažādu viedokļu, izpaužas hemogonija.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1114247
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register