Lēmuma variantu izstrādāšana
Pirmais no tiem bija, izveidot tikai vienu informācijas lappusi internetā;
Otrais variants – izveidot elektronisko izdevumu, kuru būtu iespējams apskatīt un abonēt tikai mājas lapas lietotājiem;
Trešais variants – ļautu klientiem sarakstīties ar uzņēmuma darbiniekiem, kā arī veikt pasūtījumus internetā. Šajā mājas lapas variantā būtu visa pieejamā informācija par uzņēmumu, tās mērķiem, misijām un dibināšanas vēsturi.
Protams, pastāvēja arī variants - mājas lapu vispār neveidot un ietaupīt naudu.
Lēmuma alternatīvu vērtēšana un izvēle
Apkopotā informācija tika izmantota, lai objektīvāk spētu novērtēt izmaksas, kas saistītas ar mājas lapas izveidi un uzturēšanu. Tika izanalizēts apgrozījuma pieaugums, kas radīsies mājas lapai, darbojoties ilgtermiņā.
Lēmuma īstenošana
Balstoties uz visu pieejamo informāciju SIA „Xxx” nolēma, ka mājas lapas izveide ir lielisks un būtisks ieguldījums uzņēmuma attīstībā. Vadība nolēma, ka izmantos pēdējo variantu, kas ietver sevī saraksti un iespēju veikt pasūtījumus internetā. Ja mājas lapa gūs jūtamus panākumus sešu mēnešu laikā, tad tiks pievienots arī elektroniskais, informatīvais izdevums.…