Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:114580
 
Evaluation:
Published: 18.11.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Ir diezgan grūti noteikt, kad sākas un kad beidzas katrs posms. Visām precēm dzīves cikla līkne nav vienāda, jo dažas preces no ieviešanas stadijas pāriet tieši uz brieduma stadiju, bet citas no brieduma stadijas pāriet atkārtotā augšanas stadijā. Atšķirīgi preču dzīves cikla modeļi ir saistāmi ar stilu, modi un tās untumiem un citiem faktoriem.
Tomēr, pamatojoties uz vispārējo preces dzīves cikla koncepciju, menedžeriem jāizstrādā mārketinga stratēģija katrai stadijai.
Lēmumi, kurus pieņem ražojumu un sortimenta politikā, ir vidējam vai ilgstošam laika periodam, tomēr ir jāsaglabā iespēja asi un iespējami ātri reaģēt uz izmaiņām tirgū, lai spētu paildzināt preces dzīves ilgumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register