Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:483269
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.07.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai varētu sākt uzņēmuma reputācijas analīzi bija pietiekoši grūti izvēlēties divus savstarpēji konkurējošus Latvijas uzņēmumus kuri būtu plaši pazīstami un tiem būtu pārsvarā vienāda piedāvātā produkcija vai pakalpojums.
Šajā gadījumā mana izvēle krita uz Latvijā plašī pazīstamiem sakaru uzņēmumiem LMT un TELE 2. Vēlējos uzzināt kura no dotajām kompānijām piedāvā labāku pakalpojuma servisu, un pie kuras kompānijas būtu vērts pievienoties.
Svarīgāko mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums
Tele 2
Tā kā mobilais telefons mūsdienās ir kļuvis par ikdienišķu lietu uzņēmums ir orientēti uz visiem Latvijas iedzīvotājiem, visās vecuma grupās ar dažādiem ienākumu līmeņiem. Mobilos telefonus izmanto gan pirmskolas vecuma cilvēki, gan pensionāri. Uzņēmums savus pakalpojumus piedāvā gan fiziskām, gan jurisdiskām personām. Uzņēmumam ir vairāk nekā 25 miljonu klientu 11 pasaules valstīs.1 …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register