Lai varētu sākt uzņēmuma reputācijas analīzi bija pietiekoši grūti izvēlēties divus savstarpēji konkurējošus Latvijas uzņēmumus kuri būtu plaši pazīstami un tiem būtu pārsvarā vienāda piedāvātā produkcija vai pakalpojums.
Šajā gadījumā mana izvēle krita uz Latvijā plašī pazīstamiem sakaru uzņēmumiem LMT un TELE 2. Vēlējos uzzināt kura no dotajām kompānijām piedāvā labāku pakalpojuma servisu, un pie kuras kompānijas būtu vērts pievienoties.
Svarīgāko mērķauditoriju raksturojums un salīdzinājums
Tele 2
Tā kā mobilais telefons mūsdienās ir kļuvis par ikdienišķu lietu uzņēmums ir orientēti uz visiem Latvijas iedzīvotājiem, visās vecuma grupās ar dažādiem ienākumu līmeņiem. Mobilos telefonus izmanto gan pirmskolas vecuma cilvēki, gan pensionāri. Uzņēmums savus pakalpojumus piedāvā gan fiziskām, gan jurisdiskām personām. Uzņēmumam ir vairāk nekā 25 miljonu klientu 11 pasaules valstīs.1 …