Apgādes dienesta darbu uzņēmumā jāpēta 3 līmeņos
Kā makro sistēmas elementu
Kā mikro sistēmas elementu
Kā atsevišķu sistēmu
Loģistikas funkcijas, vadot iepirkšanu:
1.Vajadzību identifikācija vai pārvērtēšana; (identificēt jau vajadzētu ātrāk)
2.Patērētāju prasību noteikšana un novērtēšana;
3.lēmums ”izgatavot vai pirkt”(make-or-buy problem) komplektējošo izdevumu nevajag daudz -> izdevīgāk iepirkt nevis ražot pašam – īpaši ja nav nepieciešamo resursu, personu utt.
4.Iepirkuma tipa noteikšana;
5.Tirgus „uzvedības” analīze: (kādā tirgū mēs iepērkamies – oligopol., monopol., brīvajā ..utt.)
6.Atkarībā no situācijas – jāidentificē visi iespējamie piegādātāji. (internet, web, reklāmas, nozares izstādes, gadatirgi, sarakstes, izsludinām reklāmas)
7.visu iespējamo avotu iepriekšēja novērtēšana;
8.atlasīto piegādātāju novērtēšana un galīgā lēmuma pieņemšana;
9.materiālo resursu piegāde un nepieciešamo pakalpojumu sniegšana;
10.iepirkšanas realizācijas kontrole un novērtēšana.
…