Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:999824
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  MĀCĪBU PROCESS PAMATSKOLĀ    7
2.  DABASZINĪBU MĀCĪŠANAS METODIKA    9
2.1.  Galvenie principi dabaszinību apguvē    10
2.2.  Mācību darba organizācijas formas dabaszinībās    11
2.3.  Mācību satura apskats dabaszinībās 5. klasē    14
3.  EKSKURSIJU DABĀ NOZĪME PERSONĪBAS VEIDOŠANĀ    15
3.1.  Mācību ekskursijas dabaszinību apguvē    16
3.2.  Mācību ekskursijas organizācija un norise    17
3.3.  Ekskursiju veidi    21
3.4.  Darbs pēc ekskursijas    23
4.  EMPĪRISKĀ PĒTĪJUMA APKOPOTIE DATI UN TĀ REZULTĀTI    25
  Nobeigums    31
  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotie avoti un literatūra    34
  PIELIKUMS    36
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Analizējot studiju darba teorētisko un praktisko daļu, var secināt:
• mūsdienās dabaszinību stundās tradicionālā atprasīšana, jaunās mācību vielas izklāsts, nostiprināšana utt. vairs netiek respektēti, jo neveicina skolēnu radošumu un pētnieciskās iemaņas. Akcents tiek likts uz laboratorijas darbiem un sadarbības prasmju veicinošām metodēm;
• pozitīvu attieksmi pret dabu var panākt, mudinot skolēnu ieklausīties un iejusties dabas dzīvē. Dabaszinību kursā ir ieviestas pētnieciskās darbības jau jaunākajā pamatskolas vecumā, mācot skolēniem novērot un izskaidrot, tādējādi vispusīgi attīstot viņu personību;
• lai dabaszinībās sasniegtu standartā noteiktās prasības, ir jāievēro pieci galvenie principi – sistēmiskuma princips, sistemātiskuma princips, daudzveidīgās uztveres princips, novadpētniecības princips un ekoloģiskās pieejas princips;
• pašlaik dabaszinību metodikā un skolu praksē tiek pielietotas šādas mācību organizācijas formas: mācību stunda, mācību ekskursijas, semināri, praktikumi, eksperimentālie mājas darbi, ārpusstundu un ārpusklases darbi;
• ekskursija iedarbojas uz skolēnu novērošanas spējas izkopšanu, uzmanības asināšanu un domas attīstīšanu, kā arī attīsta iztēli un audzina saudzīgu attieksmi pret apkārtējo vidi;
• mācību ekskursijas galvenā priekšrocība ir teorētisko zināšanu nostiprināšana praktiski, skolēniem dota iespēja darboties patstāvīgi;
• ekskursija prasa rūpīgu skolotāja sagatavotību, kas iekļauj precīzu ekskursijas mērķa noteikšanu, laicīgu vecāku informētību, nepieciešamo piederumu un uzdevumu sarūpēšanu, iepriekšējo pētāmā objekta iepazīšanu un ekskursijas rezultātu apkopošanas formas izstrādi.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-0,30 €
Work pack Nr. 1385614
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register