Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:261852
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

IEVADS
Mūsdienu bērnam un jaunietim, skola kļuvusi par otrajām mājām. Ar katru dienu vairāk un vairāk skolas un klases kļūst par audzinošu mācību vidi, kurā veidojas personība, kas apzinās savu vērtību, pašizaugsmes iespējas un apgūst saskarsmes kultūru .Skolotājs mācās dalīt atbildību ar skolēnu par viņa mācīšanās procesu un rezultātu. Skolotājam pirmajā vietā izvirzās skolēna personības sekmēšana, viņa spēju un potenciāla pašapzināšanās un pašregulācija iespēju radīšana. Mācības kā skolēna izziņas darbība sekmē ne tikai viņa intelektuālo, emocionālo, fizisko attīstību, īstenības daudzveidības izzināšanu, bet veido arī daudzveidīgas sociālās attieksmes, viņa pašizziņas un pašrealizācijas pieredzi. [1;155]
M. Štāls uzskata, ka literatūras dalīšana pēc vecuma- jaunākiem, vidējiem un vecākiem bērniem ieteicamās grāmatas- savā ziņā ir mākslīga, jo vecuma maiņa ne vienmēr ir noteicošais un visiem piemērojamais. Galvenokārt jāņem vērā katra bērna individualitāte un interese. Autors min, ka, balstoties uz interesēm, bērnus var iedalīt vairākos tipos: intelektuālais, emocionālais un gribas tips. Intelektuālajam tipam vajadzīgas grāmatas, kas nodarbina viņa prātu, grāmatas ar emocionālu saturu aizkustina jūtas, bet gribas tipa lasītājam patīk grāmatas, kas pilnas dzīvīguma, darbīguma, dramatisma un cīņas.[2;29] Tāpēc ir dažādas mācību formas, kā bērns apgūst zinības.

MĀCĪBU FORMAS UN SKOLĒNU RADOŠĀ DARBĪBA.
Mācību organizācijas formu attīstība.
Vēstures gaitā mācību organizācijas formas mainījās un pilnveidojās atbilstoši sabiedriski vēsturiskajai praksei un vajadzībām. Pirmatnējā sabiedrībā cilvēks, cīnoties par savu eksistenci un izgatavojot apģērbu, darba rīkus, uzkrāja zināšanas, prasmes un iemaņas. Vecākā paaudze to nodeva jaunākai paaudzei darba procesā. Mācību organizācijas forma bija individuālās mācības. Parādoties rakstībai, zināšanu nodošana jaunai paaudzei kļuva sarežģītāka. Sākumā rakstāmmašīna arī tika organizēta individuāli. Rakstītmākslu apguvis priesteris mācīja katru skolēnu atsevišķi.
Individuālās mācības, tas nozīmē, ka skolēnam viss jādara pašam. Katrs skolēns pilda mācību uzdevumu individuāli. Katrs skolēns gūst savu iznākumu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,20 €
Work pack Nr. 1118479
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register