Reproduktīvā metode
1. Uzdevumi pēc parauga- Skolēni, apgūstot jaunās zināšanas reproducē uzdevuma gaitu un tādejādi mācās risināt un apjēgt galvenās būtības uzdevumos, lai tas iesēstos atmiņā un izdotos sasniegt pareizo atbildi un rezultātu ik reiz pildot.
2. Sastāda plānus- Lai veiksmīgāk apgūtu vielu un atmiņa to spētu uzglabāt, ir jābūt kādam noteiktam plānam, pēc kā lineāram ceļam vadoties, atmiņa spētu atsperties un atsaukt maršrutu pēc kā jāvadās.
3. Strādā pēc instrukcija- Lai nostiprinātu iemaņas ir ļoti būtiski saprast uzdevumu gaitu. Tādēļ skolēni praktizē darbus ar instrukcijas palīdzību. Šādi skolēni iemācās pareizo un korekto veidu kādas darbības vai uzdevumu risināšanā.
4. Veic mēģinājumus- Veicot mēģinājumus, skolēniem ir iespēja praktizēt savas teorētiskās iemaņas praksē, šādi savas zināšanas vēl vairāk nostiprinot un arī pārbaudot, vai teorētiskās zināšanas ir apgūtas pietiekoši lai veiktu praksi.
…