Mūsdienās Latvijā ir vairāk nekā 7000 ēdināšanas uzņēmumu, no kuriem visi cenšas apmierināt pārsvarā cilvēka fizoloģiskās vajadzības un vēlmes, tas ir galvenokārt ēšanu un dzeršanu. Līdz ar to darbā tika izvēlēts un analizēts jauns ēdināšnas jomas uzņēmums, tas ir, maltītes pasūtījuma uzņēmums, kas iesākumā orientējas tikai uz vienu konkrētu mērķtirgu, tas ir, 2. dienesta viesnīcas studentiem. Tādejādi darba mērķis ir izanalizēt maltītes pasūtījuma uzņēmuma „Kā mājās” darbību. Lai īstenotu darba mērķi, ir jāveic sekojoši darba uzdevumi:
1. Jānovērtē un jāraksturo patreizējā situācija maltītes pasūtījuma uzņēmumā „Kā mājās”.
2. Noteikt maltītes pasūtījuma uzņēmuma „Kā mājās” darbības mērķi un mērķauditoriju.
3. Izvērtēt maltītes pasūtījuma uzņēmuma „Kā mājās” iespējas un problēmas, pakalpojuma koncepcijas izstrādi un kontroli, cenu noteikšanu un pakalpojuma dzīves ciklu, konkurentus.
4. Novērtēt maltītes pasūtījuma uzņēmuma „Kā mājās” kopējo projekta izstrādi, reklāmu, izmaksas un idejas ekonomisko rezultātu un tās lietderību.