Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:892029
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.05.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Visvairāk blefošanu reklāmā pielieto iesācēji biznesā, kuri vēl nav spējuši sevi pierādīt tirgus konkurences apstākļos. Daudzi patērētāji atzīst, ka reklāmā izslavētās preces lielākoties ne tuvu neatbilst tām īpašībām, kas tām piedēvētas reklāmā.
Tā daudzu iesācējbanku noformētās iekštelpas neatbilst noplukušajām mājām, kurās tās atrodas, vai arī spožā ārpuse neatbilst bankas pamatkapitāla apjomam un citiem daudz būtiskākiem rādītājiem.
Galvenais masu informācijas līdzekļu uzdevums ir radīt plaukstošas firmas iespaidu. Šai nolūkā reklāmas veidošanai tiek pieaicināti pat psihologi.
Plaši pazīstams paņēmiens ir izmantot pazīstamas firmas zīmes vai to elementus savai precei. Lai firmai nevarētu „piesieties” par plaģiātu, izmaina „savā” firmas zīmē tikai kaut kādus sīkumus, piemēram, „Gillet” vietā uzraksta „Gilet”.
Veidojot reklāmas rullīti televīzijā, tiek pieaicināti psiholoģiskās reklāmas speciālisti, kuri savā darbā ievēro vairākus būtiskus principus.
• Līdzība. Subjektam, kurš uztver videoreklāmu, jāierauga reklāmā sava es elementi, jāatpazīst sevi un savas problēmas, kuras, kā rādās, varētu veiksmīgi atrisināt reklamētajā firmā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register