Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:974774
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ir arī vairāki sieriņi, kuri ir izņemti no ražošanas, kā piemēram: Zemeņu, kivi, dzērveņu, marcipāna, ābolu, bumbieru. Šīs preces piedzīvoja Krituma periodu, kad realizācijas apjoms un peļņa krasi samazinās, jo krītas pieprasījums pēc preces. Tādēļ tika pārtraukta preču ražošana.
Pārbaudāmība raksturo nepieciešamo preces pārbaudes pakāpi tirgū. Pastāvot pārējiem vienādiem apstākļiem, prece, ar ko viegli veikt pārbaudi bez pirkuma izdarīšanas vai ko var pārbaudīt, izdarot ierobežotu pirkumu skaitu, uz pircēju atstāj daudz pozitīvāku ietekmi.
Pirms jauno sieriņu laišanas tirgū uzņēmums dažādu pasākumu pietvaros piedāvā jaunā produkta izmēģināšanu bez maksas, kas rosina potenciālajos klientos pirkt šo produktu, kad tas parādās veikalā.
Novērojamība rāda tā efekta mēru, kādu prece var atstāt uz pircēju, novērojot preci pirms pirkšanas. Pie tās preces, ko biežāk apspriež publiski, pircējs pierod ātrāk.
Tiek reklamēti sieriņi gan televīzijā gan uz ielām, lai atstātu iespaidu uz klientu tiek izveidota spoža un atmiņā paliekoša reklāma, kas rosina vēlmi izmēģināt jauno produktu.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register