Ir arī vairāki sieriņi, kuri ir izņemti no ražošanas, kā piemēram: Zemeņu, kivi, dzērveņu, marcipāna, ābolu, bumbieru. Šīs preces piedzīvoja Krituma periodu, kad realizācijas apjoms un peļņa krasi samazinās, jo krītas pieprasījums pēc preces. Tādēļ tika pārtraukta preču ražošana.
Pārbaudāmība raksturo nepieciešamo preces pārbaudes pakāpi tirgū. Pastāvot pārējiem vienādiem apstākļiem, prece, ar ko viegli veikt pārbaudi bez pirkuma izdarīšanas vai ko var pārbaudīt, izdarot ierobežotu pirkumu skaitu, uz pircēju atstāj daudz pozitīvāku ietekmi.
Pirms jauno sieriņu laišanas tirgū uzņēmums dažādu pasākumu pietvaros piedāvā jaunā produkta izmēģināšanu bez maksas, kas rosina potenciālajos klientos pirkt šo produktu, kad tas parādās veikalā.
Novērojamība rāda tā efekta mēru, kādu prece var atstāt uz pircēju, novērojot preci pirms pirkšanas. Pie tās preces, ko biežāk apspriež publiski, pircējs pierod ātrāk.
Tiek reklamēti sieriņi gan televīzijā gan uz ielām, lai atstātu iespaidu uz klientu tiek izveidota spoža un atmiņā paliekoša reklāma, kas rosina vēlmi izmēģināt jauno produktu.
…