Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:827874
Evaluation:
Published: 16.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Mārketiga process ir uzņēmuma stratēģijas plānošanas un vadīšanas sastāvdaļa, līdz ar to mārketinga process iekļauj galvenās sastāvdaļas – produkts, uz ko orientējas, tā realizācija, aktivitātes attiecībā uz produkta realizāciju, mārketings – kā sākuma posms stratēģiskajā plānošanā.
Mārketinga process sevī ietver mārketinga iespēju analīzi, mēķtirgus noteikšanu, mārketinga darbību plānošanu un realizāciju mērķtirgū un mārketinga vadīšanu.
Mārketinga iespēju analīze ietver patērētāju vajadzības un rīcību izpēti un uzņēmuma iespēju apmierināt tās vajadzības labāķ un intensīvāk nekā konkurenti.
Pētījumi – tā ir mārketinga starta pozīcija uzņēmumā.
Tirgus izpēte ietver sevī noteiktus principus, metodes, paņēmienus:
problēmu noskaidrošanas metode (paredz patērētāju aptaujas izmantošanu u.c. paņēmienus, lai noskaidrotu par produktu lietošanas problēmām, noskaidro neapmierinātības iemeslus)
ideāla atrisinājuma metode (paredz patērētāju aptaujas izmantošanu u.c. paņēmienus, lai noskaidrotu ideālu priekšstatu par produktiem)
patēriņa ķēdes metode (paredz patērētāju aptauju izmantošanu u.c. paņēmienus, lai pēc tam sastādītu patērētāju secīgas darbības; iegādājas, lieto un likvidē produktus. )…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1112260
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register