Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:192769
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Savā darbā es gribu apskatīt mārketinga pētīšanu un pētījuma procesu, mārketinga informācijas sistēmu, pircēja rīcības analīze un pircēju rīcības faktori, kā arī pircēju lēmuma pieņemšanas procesu, tirgus segmentēšanu un mērķtirgus noteikšanu.
Mārketinga pētīšana ir informācijas vākšana, apstrāde, analīze un izplatīšana, lai noteiktu mārketinga iespējas un problēmas; izstrādātu un novērtētu mārketinga aktivitātes un pilnveidotu mārketinga procesu.
Mārketinga pētījuma process sastāv no dažiem posmiem:
Pētījumu objektu un mērķu noteikšana. Pētījuma mērķi, savukārt, var būt dažādi: meklēšanas mērķi paredz iepriekšējo datu vākšanu un apstrādi ar nolūku pēc tam atrisināt problēmu; aprakstošie mērķi paredz tirgus situāciju aprakstu; eksperimentālie mērķi paredz noteiktas hipotēzes pārbaudi.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register