Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:163202
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Rēzeknes Augstskolā vairākkārt mainījušies uzņēmumi, kas apkalpo augstskolas kafeinīcu. Iespējams, ka šie uzņēmumi kļūdījušies tirgus iespēju vērtējumos vai tos nemaz nav veikuši.
1.1.Kādiem rādītājiem, Jūsuprāt, jābūt kafeinīcas tirgzinības informācijas sistēmā? Kur un kā uzņēmums tos varētu iegūt?
1.2.Vai potenciālo kafeinīcas apmeklētāju kontingentu vajadzētu segmentēt? Ja vajadzētu, tad pēc kādas pazīmes (pazīmēm)? Kā noteikt šo segmentu lielumu? Ar ko varētu atšķirties patērētāju prasības šajos segmentos? Ja prasības segmentos ir ļoti atšķirīgas, kā tos apkalpot, ņemot vērā kafeinīcas nelielās telpas?
Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un tirgzinības problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tie nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām. Pēc kāda amerikāņu zinātnieka trāpīga izteiciena, vadīt biznesu nozīmē vadīt tā nākotni, bet vadīt nākotni nozīmē vadīt informāciju. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register