Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:809891
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

• Produkta koncepcija paredz to, ka pircējs priekšroku dos produkta augstai kvalitātei, ar to saprotot lietošanas īpašības, dizainu, iesaiņojumu utt. Uz produktu orientēti uzņēmumi darbību virza uz augstas kvalitātes produkta sasniegšanu.
Pievēršot uzmanību produkta kvalitātei, uzņēmumi vadās pēc tā, ka pircēji ieinteresēti produkta iegādē, ka viņi zina par analogu izstrādājumu un to izvēlas, pamatojoties uz produktu kvalitātes un cenu salīdzinājuma, kā arī ir ar mieru maksāt vairāk par augsto produkta un apkalpošanas kvalitāti.
• Pārdošanas koncepcija paredz, ka pircēji pirks produktus pietiekamā apjomā tikai tad, ja nemitīgi tiks veikta darbība to virzīšanai tirgū. Uz pārdošanu orientēti uzņēmumi darbību virza uz produkta realizācijas stimulēšanu tirgū un to plašu izplatīšanu.
Šajā gadījumā uzņēmuma galvenais uzdevums ir sasniegt noteiktu produktu realizācijas apjomu. Lai potenciālie pircēji iepirktos, ir jāliek lietā dažādas realizācijas stimulēšanas metodes, piemēram reklāma
• Pircēja koncepcijas mērķis ir pētīt pircēju vajadzības, vēlmes, vērtējumus un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām un vērtējumiem. Uz pircēju orientēti uzņēmumi darbību virza uz mērķi – tirgus noteikšanu un pircēju vajadzību apmierināšanu. Pircēja jeb patērētājā piedāvājumus, pakalpojumus un vēstījumus pielāgo individuālajiem patērētājiem. Uzņēmumi cenšas sasniegt ienesīgumu un izaugsmi, saņemot arvien lielāku daļu no katra patērētāja izdevumiem, veidojot augstu patērētāju lojalitāti, pievēršoties patērētāja dzīves cikla vērtībai.
Pircēja koncepcija no citām koncepcijām atšķiras ar to, ka uzņēmumi par savu mērķi izvirza noteiktas patērētāju grupas vajadzību apmierināšanu un, īstenojot šo mērķi, veic nemitīgus mārketinga pētījumus, analīzi un kontroli.
• Sociālā mārketinga koncepcijas paredz, ka uzņēmums cenšas noteikt un apmierināt pircēju vajadzības un vēlmes, ņemot vērā sabiedrības attīstības intereses. Tā ietver domu, ka organizācijas uzdevums ir noteikt mērķa tirgu vajadzības, vēlmes un intereses un tad tās apmierināt efektīgāk nekā konkurenti, vienlaikus saglabājot vai veicinot patērētāja un sabiedrības labklājību. Mārketinga speciālistiem bieži ir jārisina konfliktējošas situācijas, kas sasitās ar uzņēmuma peļņu, patērētāju vajadzībām un sabiedrības interesēm.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,20 €
Work pack Nr. 1329438
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register