Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,28 (14%)
Discounted price*:
1,71
Purchase
Add to Wish List
ID number:219239
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Vairums reklāmu iedarbojas uz cilvēka zemapziņu. Bieži vien cilvēki pazīst produkta zīmolu un var daudz ko pastāstīt par to, bet nespēj atcerēties, kur tieši redzējuši produkta reklāmu. Reklāma paredzēta lielam cilvēku skaitam, tāpēc tai jābūt skaidri saprotamai lielai cilvēku auditorijai.
Reklāmas ir paredzētas dažādiem mērķiem, tāpēc ir divu veidu reklāmas: produkta reklāma un institucionālā reklāma. Tie atšķiras pēc tā, vai reklāmas mērķis ir saņemt pircēju tūlītējo reakciju vai ietekmēt pirkšanas reakciju nākotnē.
Produktu reklāma orientēta uz preču vai pakalpojuma pārdošanu, un tai ir trīs formas:
1) Inovatīva (vai informatīva)
2) Pārliecinošā
3) Atgādinājuma.
Inovāciju reklāma stāsta cilvēkiem par produktu, ko spēj izdarīt šīs produkts, un kur to var atrast. Galvenais šīs reklāmas mērķis ir informēt mērķtirgu. Informatīva reklāmai jābūt interesantai, pārliecinošai un efektīvai.
Reklāma, kas veicina noteiktā zīmola īpašības un priekšrocības ir pārliecinošā reklāma. Šīs reklāmas mērķis ir pārliecināt mērķtirgu izvēlēties tieši šo zīmolu, nevis konkurentu. Bieži tādas reklāmas ir salīdzinošas reklāmas, kas parāda viena zīmola stipras puses, salīdzinājuma ar konkurenta zīmolu.
Atgādinājuma reklāma paredzēta, lai pastiprināt iepriekšējas zināšanas par produktu. Atgādinājuma reklāma ir piemērota tiem produktiem, kas jau ir labi atpazīstami.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga koncepcijas īpatnības”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/219239

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register