Uzņēmuma mērķi:
• Zemākas cenas: Padarīt klientus par attiecīgajā tirgū visapmierinātākajiem, ievērojot viņu vēlmes un piedāvājot vienkāršus, ērtus pakalpojumus par viszemāko cenu.
• Augsta kvalitāte: Klientam jābūt uzmanības centrā, un klienta apmierinātība ir galvenā darbības kvalitātes mēraukla. Konsekventai darba rezultātu uzlabošanai regulāri tiek veiktas klientu aptaujas, jo ir svarīgi nodrošināt, lai klients vienmēr varētu uzticēties Tele2 kā pakalpojumu sniedzējam.
• Aizņemt līdera vietu Baltijā;
• Strauja attīstība;
• Elastīgums
• Neformāla attieksme
• Izdevumu apjoma kontrole
Tele2 konsekventi cenšas izmantot zināšanas un pieredzi, kas iegūta, grupai strādājot vairākās valstīs, dažādu produktu ieviešanai jaunos tirgos – valstīs, kurās grupa ir nolēmusi īstenot savu biznesu. Klientiem izdevīgo piedāvājumu apvienošana ar veiksmīgām stratēģijām vairākos tirgos rada apstākļus rentabilitātes paaugstināšanai, pateicoties lielākam tirgus apjomam un racionālākai resursu izmantošanai.
Izdevumu kontrole paredz, ka kompānija neīrē un neiegādājas infrastruktūru tur, kur tas nav nepieciešams. Ja kādā valstī Tele2 arī pieder infrastruktūra, tas nozīmē, ka citādi konkurēt ar bijušo monopolu šajā tirgū nebūtu bijis iespējams.
Mārketinga mērķi:
• Lēti tarifi: TELE2 ir liels telekomunikācijas tīkls un kompānija var piedāvāt dažāda veida tarifus, tādus, ka brīvais, starta, aktīvais, vienotais. Katram ir savas cenas un plaša sakaru izvēle. Kompānija garantē ne tikai zemas cenas, bet arī augstas kvalitātes sakari un zonu visās valsts pilsētās.
…