Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:794792
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Nespēja iet kopsolī ar tirgus vajadzībām, vēlmēm, iekāri un alkām ir labākais veids, kā zaudēt esošos klientus un līdz minimumam samazināt iespējas piesaistīt jaunus. Nespēdami radīt produktus un pakalpojumus, kas atbilstu klientu nepieciešamībām un vēlmēm, kas pagaidām nemaz vēl nepastāv vai par kurām klients nav pat nojautis, līdz tās atklājas jaunajos produktos, uzņēmumi attapsies spraigā sacensībā ar savu agresīvāko konkurentu.
Līdzekļu atvēlēšana esošo klientu noturēšanai ir galvenā uzņēmuma pētījuma prioritāte. Tātad, nosakot pētījuma prioritātes, ir vērts vispirms atvēlēt līdzekļus esošo klientu izpētei. Esošo klientu un kompānijas savstarpējās attiecības, liek klientiem vairāk ieklausīties, kad kompānijai ir kaut kas sakāms. Ir daudz vieglāk iedrošināt jau esošu klientu iegādāties papildu produktus no konkrētās produktu līnijas, iegādāties tos pašus produktus biežāk, izmēģināt jaunus produktus vai plašāk izmantot uzņēmuma sniegto pakalpojumu priekšrocības nekā atrast pilnīgi jaunus klientus. Pieņemot, ka uzņēmumam ir potenciālas iespējas pārdot klientiem vairāk, ir svarīgi izpētīt, kurām klientu grupām ir vislielākais potenciāls nodrošināt papildu pārdošanas apjomus.
Sastādot sarakstu ar pētījuma prioritātēm, nākamais ir pētījums par to, kā piesaistīt sev konkurentu klientus. Un tas jāveic, kad ir nostiprinātas attiecības ar esošajiem klientiem. Mēģinot piesaistīt konkurentu klientus, tiek veikti tādi paši pētījumi, kādi izmantoti uzņēmuma esošo klientu pētīšanai. Šāds pētījums var kļūt par ceļu karti visefektīvāko stratēģiju meklējumos, lai noteiktu, kuri konkurenti ir visievainojamākie, kā arī lai izvēlētos visneatvairāmākos vēstījumus, kas pārliecinātu konkurentu klientus pāriet pie jūsu uzņēmuma.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1333078
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register