Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,24 (12%)
Discounted price*:
1,75
Purchase
Add to Wish List
ID number:915201
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai izvairītos no situācijas, kad pētījuma gaitā cenšas atrisināt nepareizo pētījuma problēmu, mārketinga menedžerim ir ļoti būtiski saprast, kas tiek gaidīts no pētījuma rezultātiem un ko tā grib sasniegt. Pastāv vairāk iespējas, lai nodrošinātu situāciju, kad ar pētījuma palīdzību tiek risināta īstā pētījuma problēma. Viens veids, lai to realizētu, ir noformēt „pētījuma pieprasījuma soļus,” ko pētnieks noformulē pēc tikšanās ar mārketinga menedžeri un viņa sniegtās informācijas par iespējamo mārketinga problēmu. Savukārt otrs veids, kā nokļūt līdz pētījuma problēmai, ir mārketinga menedžeri informēt par iespējamo pētījuma gaitu un rezultātiem. Tāpēc pētniekam visā pētījuma procesa gaitā vajadzētu prast gan pietiekami labi komunicēt ar mārketinga menedžeri, gan izprast menedžera nostāju pret pētījumu (lai nerastos situācija, kad pētījuma rezultāti, kas nesaskan ar mārketinga menedžera viedokli par problēmu būtu iegūti veltīgi un pats pētījums būtu bijis naudas izšķiešana), gan to vidi, kurā konkrētais pētījums būs jāveic (ņemot vērā pētījumam atvēlētos līdzekļus un laika periodu).
Gadījumā, kad uzņēmums saskaras ar kādu problēmu, piemēram, nav pārliecības vai līdzekļi, kas tiek iztērēti reklāmai, tiešajiem pasta pakalpojumiem, ražošanas veicināšanai, sabiedriskajām attiecībām, telemārketingam vai kādam citam pasākumam, ir tā vērti, - vērtīgi šo atbildi ir uzzināt ar mārketinga pētījuma palīdzību. Tomēr ne vienmēr pētījums var kļūt par risinājumu kādai mārketinga problēmai, tāpēc svarīgi ir apskatīt iespējamos labumus no pētījuma rezultātiem un būt pārliecinātam, ka to vērtība pārsniegs iespējamās pētījuma izmaksas.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Mārketinga pētījuma loģiskā struktūra”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/915201

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register