Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:932395
 
Evaluation:
Published: 17.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Mārketinga pētījumu definīcija, uzdevumi un nozīme vadīšanas lēmumu pieņemšanā.
Mārk. Pētījumi – sistemātiska datu vākšana, analīze un rezultātu apkopošana par dažādām mārk. jomām. sniedz informāciju par tirgiem patērētājiem, konkurentiem, par visu ārējo mārk. vidi. Uz šiem pētījumiem balstās mārk. darbībās plānošana, vadošo lēmumu pieņemšana visās jomās. – cena, reklāma, virzīšana, ražoš. Nepārtraukta vides novērošana un problēmu apzināšanās, kad tā vēl tikai izpaužas simptomu veidā. Tiek izdalīti sekojoši objekti – ārējā uzņ. Vide, tirgus, patērētāji, konkurenti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register