Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:608679
 
Evaluation:
Published: 27.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai labāk pārzinātu tirgus iespējas un risinātu mārketinga problēmas, uzņēmumiem vajadzīga izsmeļoša un reāla informācija. Tie nevar veikt analīzi, plānošanu un kontroli, nepētot savu pircēju, konkurentu, starpnieku un pašu datus par realizāciju un cenām. Tāpēc uzņēmumam ir nepieciešama mārketinga informācijas sistēma (MIS), kas ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzēta informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā. Ja uzņēmumam ir rīcība MIS, tam ir priekšrocības lēmumu pieņemšanā salīdzinājumā ar citiem. Uzņēmumam ir nepieciešama iekšējā informācija par apgrozījumu, izmaksām, krājumiem, naudas kustību, kreditoriem un citiem rādītājiem, un to veido ar pasūtījumiem, transportēšanu un rēķinu samaksu saistīto dokumentu kopu.1
Tajā pašā laikā uzņēmumam ir vajadzīga arī ārējā jeb intelektuālā mārketinga informācija, kas ir avotu un darbību komplekss, ko izmanto, lai nepātraukti iegūtu informāciju par dažādiem mārketinga ārējas vides raksturlielumiem. Sistēmas intelektuālais potenciāls sastāv no grāmatām, avīzēm un speciālām publikācijām; to veido arī sarunas ar pircējiem, piegādātājiem, starpniekiem un paša uzņēmuma darbiniekiem.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1116783
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register