Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:315914
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Mārketinga plāna funkcijas    3
  Mārketinga plāna struktūra    4
  Makroekonomiskā vide    6
  Tirgus    6
  Iekšējās tendences    7
  Produkts vai pakalpojums    7
  Konkurence    7
  Patērētājs vai klients    8
  Izplatīšanas kanāli    9
  Iepriekšējo mārketinga aktivitāšu vērtējums    9
  Stiprās puses, vājās puses, iespējas un draudi    11
  Mārketinga plāns    12
  Analīze un mērķi    12
  Stratēģijas    12
  Taktikas    12
  Izpēte un novērtēšana    13
  Finanses    13
  Nobeigums    14
Extract


Jebkurai organizācijai, kas klientiem pārdod produktus vai pakalpojumus ir nepieciešams mārketinga plāns.
Atkarībā no organizācijas izmēra un struktūras sarežģītības, mārketinga plāns var būt tikai dažu lappušu garumā vai kopā ar pielikumiem turpināties 100 lappušu garumā.
Tomēr pat lielākajās un sarežģītākajās organizācijās pamata mārketinga plānam jābūt skaidram, kodolīgam, formulējot vairākus pamata stratēģiskos soļus, ko organizācija plāno veikt.

Šī darba iecere ir sniegt lasītājam pamatzināšanas, kā veidot mārketinga plānus un apskatīt tādas tēmas kā:
kādas ir mārketinga plāna funkcijas;
kā veidot mārketinga plāna struktūru un kādus jautājumus tajā jāapskata;
kā sākt.
Mārketinga plāna funkcijas

Mārketinga plāns ir dokuments – mārketinga plānošanas procesa svarīga sastāvdaļa. Formāls mārketinga plānošanas process paredz lēmumu pieņemšanas struktūru un nosacījumus. Tas tiek formulēts rakstītā plānā, ko parasti sagatavo reizi gadā vai gatavojot jaunu mārketinga iniciatīvu, kas prasa budžeta un/vai iekšējo resursu investīcijas.
Mārketinga plāns vienā dokumentā apkopo organizācijas zināšanas, radot pamatu, kā sasniegt organizācijas biznesa mērķus. Mārketinga plāns atbild uz sekojošiem jautājumiem:
kāda ir ekonomiskā un biznesa vide, kurā organizācija darbojas?
ar kādām iespējām un problēmām organizācijai būs jāsastopas?
kādus biznesa mērķus organizācija vēlas sasniegt?…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1133394
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register