Summaries, Notes
Business and Law
Economics
Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū-
Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū
Sadales kanāli veic preču pārvietošanu no ražotāja pie patērētāja, pārvarot laika, vietas un valdījuma intervālus, kas šķir preces un pakalpojumus no tiem, kuriem tās nepieciešamas vai kuri tās vēlas. Daudzie uzņēmumi domā, kā pēc produkcijas nosūtīšanas starpniekiem viņu darbs ir beidzies, jo tālāk jāstrādā tikai starpniekiem. Tomēr tā nav, jo uzņēmumam jāseko līdzi starpnieku darbībai, un uzņēmumam, kas darbojas starptautiskajā tirgū, ir jābūt nodrošinātam ar informāciju par visiem noietas kanālu dalībniekiem līdz pat patērētājam.
Sadales kanāla līmenis ir ikviens jebkura veida starpnieks, kas izpilda jebkuru darbu pārvietošanas, izplatīšanas un virzīšanas tirgū procesā. Ražotājs un gala klients ir daļa no katra kanāla. Kanāla lielums ir atkarīgs no tajā esošajiem starpposmu līmeņiem. Nulles līmeņa kanālu veido ražotājs, kurš pārdod tieši gala klientam, izmantojot internetu; pārdošanu pie pircēja mājās; pārdošanu demonstrējot produktu klientu grupai mājās; pasūtījumus pa pastu; telemārketingu; pārdošanu televīzijā un citas metodes. Viena līmeņa kanāls ietver vienu pārdošanas starpnieku, piemēram, veikalu. Patērētāju tirgū šāds starpnieks ir tas tirgotājs, kas pārdod produktus mazumtirdzniecībā. Divu līmeņu kanālā ir divi starpnieki. Patērētāju tirgos par tādiem starpniekiem kļūst vairum- un mazumtirgotājs. …
Ārzemju tirgu apgūšanas iesaistīšanās formas. Vienota produkta virzīšanas stratēģija visā pasaulē – šīs metodes priekšrocības ir zemākas sākuma izmaksas. Coca-Cola bieži izvēlas šo pieeju, visā pasaulē izmantojot vienas un tās pašas reklāmas. Vietējo iedzīvotāju valodā pārtulkojot tikai runāto tekstu. Lielākais šīs stratēģijas trūkumus ir tāds, ka netiek ņemti vērā ne vietējie paradumi, ne cilvēku attieksme, un tas bieži vien rada vienmuļu reklāmu, kura ir saprotama visiem un nevienu neaizvaino; Produkta virzīšanas metodes pielāgošana tirgum – produkts dažādos tirgos ir nemainīgs, bet tā virzīšana tiek pielāgota vietējām kultūras normām. Šī ir samērā bieži izmantota pieeja, jo tā ļauj mārketinga kampaņai daudz efektīvāk uzrunāt patērētājus, tajā pašā laikā nepārveidojot produktu; Produkta pielāgošana tirgum – šī ir retāk izmantota pieeja, bet to lieto vairāki mazgāšanas līdzekļu ražotāji, lai reaģētu uz atšķirībām ūdens padevē un izmantotajām veļas mazgājamām mašīnām. Piemēram, tā sauktā globālā Ford Escort automašīna tiek lielā mērā pielāgota dažādu tirgu prasībām saskaņā ar vietējiem kaitīgo gāzu izplūdes un ceļu drošības normatīviem; Produkta, kā arī tā virzīšanas pielāgošana tirgum – dažkārt nepieciešams pielāgot tirgum gan produktu, gan tā virzīšanu. Piemēram, Procter&Gamble ražotais Cheer veļas pulveris tika piedāvāts Japānā, papildinot to ar mīkstinātājiem, ko lieto japāņi. Reklāmas kampaņā tika uzsvērts, ka pulveri var labi izmantot arī aukstā ūdenī (jo vairums japāņu mazgā veļu aukstā ūdenī); Jaunu produktu ieviešana – ja esošie produkti nespēj apmierināt jaunā tirgus prasības, jāizstrādā jauns produkts. Piemēram, radio pulksteņi tika izveidoti lietošanai valstīs, kur nav galvenā elektriskā barošanas avota un ir grūti iegādāties baterijas. Iepriekš minētās stratēģijas apskatot plašāk, jāmin šādas iespējas iziešanai starptautiskajā tirgū : Eksportēšana – tā ietver vismazāko ieguldījumu un piesaisti ārvalstu tirgum. Šajā gadījumā ražotājs pārdod uzņēmuma produkciju ārvalstu importētājam, kas pēc tam veic šī produkta mārketinga pasākumus. Šīs pieejas priekšrocības ir tās mazās izmaksas, bet trūkums – eksportētāja uzņēmumam ir ļoti mazas vai pat niecīgas iespējas kontrolēt to, kā produkts tiek piedāvāts, reklamēts un izmantots ārzemju tirgū. Tas varētu radīt problēmas vēlāk, jo var negatīvi ietekmēt uzņēmuma reputāciju. Eksporta aģenti saved kopā pārdevējus un pircējus un saņem par to komisijas atlīdzību, eksporta uzņēmumi iepērk preces, lai tās eksportētu uz ārzemēm. Eksporta pazīmes ir preču/pakalpojumu pārvietošana
-
Biznesa līmeņu stratēģijas
Summaries, Notes13 Management, Marketing, Advertising, Economics
- Mārketinga plāns
- Mārketinga stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mārketinga plāns
Summaries, Notes for secondary school3
-
Biznesa līmeņu stratēģijas
Summaries, Notes for secondary school13
-
Mārketinga pētīšana
Summaries, Notes for secondary school13
-
Mārketinga komplekss
Summaries, Notes for secondary school2
-
Mārketinga nepieciešamība uzņēmumā
Summaries, Notes for secondary school6