Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:476223
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Šās metodes labā parasti izvirza divus argumentus. Pirmā būtība ar tā, ka konkurentu izmaksas atspoguļo it kā kolektīvo pieredzi. Otrā – tā, ka aptuvena līdzsvara uzturēšana ar konkurentiem palīdz novērst „reklāmas karus”.
Nav ieteicams aizrauties ar šo metodi, jo nav pamata pārliecībai, ka konkurenti lieto optimālo reklāmas izmaksu aprēķināšanas paņēmienus. Katra uzņēmuma resursi, stāvoklis un mērķi tirgū, iespējas un reputācija ir tik atšķirīgi, ka nez vai būtu pareizi kopēt to reklāmdarbības pieredzi.
Metode „mērķi-uzdevumi”. Šī metode paredz reklāmas budžeta plānošanu pa posmiem:
1. precīza reklāmas mērķa formulēšana;
2. to uzdevumu noteikšana, kuri jāatrisina, lai sasniegtu šos mērķus;
3. katra uzdevuma risināšanai nepieciešamo izmaksu noteikšana;
4. kopējo reklāmas izmaksu aprēķināšana.
Šo metodi praksē lieto samērā plaši, jo tai ir viena liela priekšrocība: menedžeriem, mārketinga speciālistiem nepieciešams pamatot izmaksu, potenciālo pircēju skaitu un citu faktoru saistību.
Taču arī šai metodei ir trūkumi. Galvenais no tiem ir šāds: minētā metode nesatur norādes par pašu mērķu izvēles kritērijiem, jo tos dažreiz patvaļīgi izvirza menedžeris, vadoties pēc intuīcijas, pieredzes, vēlmēm. Tāpēc nav iespējami noteikt, vai mērķi attaisno tās izmaksas, kādas prasa to īstenošana.6

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-2,80 €
Work pack Nr. 1307504
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register