Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:632738
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

2. STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS MĒŖKIS
Stratēģiskās plānošanas mērķis ir pielāgot uzņēmuma biznesu, produktus, pakalpojumus un vēstījumus tā, lai tie ļautu sasniegt peļņu un izaugsmi.
STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS TRĪS GALVENĀS SFĒRAS
1. Uzņēmuma investīciju portfeļa vadība
2. Uzņēmuma secīgās puses novērtējums, ņemot vērā tirgus izaugsmes rādītājus un uzņēmuma vietu un atbilstību tirgum.
3. Izveidot katra uzņēmējdarbības virziena stratēģiju kā spēles plānu, lai sasniegtu ilgtermiņa mērķus.
STRATĒĢISKĀS PLĀNOŠANAS ČETRI ORGANIZĀCIJAS LĪMEŅI
1. Korporatīvais līmenis
Atbild par korporatīva stratēģiskā plāna izveidi, kas vada visu uzņēmumu, pieņem lēmumus par resursu sadali, atbild kādus biznesa virzienus sākt un ko likvidēt.
2. Departamenta līmenis
Izveido plānu, kas ietver finansējuma sadali katram biznesa virzienam.
3. Biznesa līmenis
Izveido stratēģisko plānu, lai to īstenotu un gūtu panākumus
4. Produktu līmenis
Izveido mārketinga plānu, lai sasniegtu mērķus tirgū.
MĀRKETINGA PLĀNA DIVI LĪMEŅI
Mārketinga plāns darbojas divos līmeņos:
Stratēģiskajā un
Taktiskajā līmenī
Stratēģiskais mārketinga plāns nosaka mērķa tirgus un vērtības, kas tiks piedāvātas, balstoties uz labāko tirgus iespēju analīzi.
Taktiskajā mārketinga plānā ir precizēta taktika, ieskaitot produkta īpašības, izplatīšanas metodes, pārdošanu, cenu veidošanu, komunikācijas kanālus un servisu.
MĀRKETINGA PLĀNS
Ir galvenais līdzeklis, kas palīdz vadīt un kontrolēt mārketinga centienus.
MĀRKETINGA STRATĒĢIJA MĒRĶTIRGŪ
Veicot segmentu analīzi un vērtēšanu, ir jānolemj, kādu tirgus aizpildīšanas stratēģiju izvēlēties:
Nedifirencētais mārketings. Orientējas uz vispārējām vajadzībām un vēlmēm.
Diferencētais mārketings. Uzņēmums darbojas noteiktos tirgos segmentos un ražo speciāli tiem.
Koncentrētais mārketings. Vienots mārketinga pasākumu komplekss uz dažiem segmentiem. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register