Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:180654
 
Evaluation:
Published: 29.01.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

1. Nosauciet un definējiet galvenos mārketinga veidus? (5p)
a) Sociālais mārketings ir mārketinga veids,kurā izmanto sociālo mediju platformas,lai sasniegtu mērķauditoriju un veicinātu noteiktu mērķi vai sociālas pārmaiņas.Tas var ietvert reklāmas,konkursus,sadarbību ar influenceriem vai veidot dialogu ar mērķauditoriju.
b) Zaļais mārketings ir mārketinga pieeja,kas vērsta uz vides ilgspējību un atbildīgu uzņēmējdarbību.Tas ietver veidus,kā uzņēmumi var veicināt un reklamēt videi draudzīgus produktus,pakalpojumus vai darbības.Zaļais mārketings arī ietver informēšanu un izglītošanu par vides problēmām,lai veicinātu patērētāju apziņu un izvēli.
c) Neiromārketings ir mārketinga pieeja,kas izmanto neirozinātnes principus,lai izprastu un ietekmētu cilvēku uzvedību un reakcijas.Tas balstās uz ideju,ka mūsu uzvēles un reakcijas ir cieši saistītas ar mūsu smadzenēm un emocionālo stāvokli.
d) Satura mārketings ir mārketinga stratēģija,kas fokusējas uz vērtīgu,interesantu un informatīvu saturu,lai piesaistītu un iesaistītu mērķauditoriju.Satura mārketings ir veids,kā izveidot uzticību un attiecības ar potenciālajiem klientiem,kā arī veicināt zīmola redzamību un autoritāti.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register