Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:281375
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2023.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Nosauciet un definējiet galvenos mārketinga veidus? (5p)
a) Sociālais mārketings - Tas ir tad, kad mēs izmantojam mārketingu, lai sazinātos un popularizētu ideju, cenšoties panākt cilvēku attieksmes maiņu, lai gūtu labumu sabiedrībai.

b) Zaļais mārketings - To sauc par zaļo mārketingu un tā ir mārketinga tendence, kurā uzņēmumi reaģē uz tādu patērētāju prasībām, kuri ir gatavi ziedot savu apmierinātību, izmantojot apmierinošu, ja uzņēmums ir draudzīgs videi.

c) Neiromārketings - Tas ir pazīstams kā tāds mārketinga veids, kas analizē to, kā patērētāja smadzenes reaģē pirkuma procesā, koncentrējoties uz uzmanības, emociju un atmiņas procesiem…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register