Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:401341
 
Evaluation:
Published: 13.12.2023.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

1. Nosauciet un definējiet galvenos mārketinga veidus? (5p)
a) Sociālais mārketings, izmanto lai sazinātos un popularizētu ideju, piemēram vietnē Facebook ieliek reklāmu par kādu apģērba veikalu, un kad viņā būs atlaides.
b) Zaļais mārketings, to sauc par zaļo mārketingu un tā ir mārketinga tendence, kurā uzņēmumi reaģē uz tādu patērētāju prasībām, kuri ir gatavi ziedot savu apmierinātību, izmantojot apmierināšanu, ja uzņēmums ir draudzīgs videi.
c) Neiromārketings, tas ir pazīstams kā tāds mārketinga veids, kas analizē to, kā patērētāja smadzenes reaģē pirkuma procesā, koncentrējoties uz uzmanības, emociju un atmiņas procesiem.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register