Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:246602
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Marketinga vide – spēku un aktīvu subjektu kopums, kas darbojas ārpus firmas un kas ietekmē uz mārketinga darbinieku iespējām dibināt un atbalstīt sekmīgas attiecības ar klientiem.
Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga vidi raksturo uzņēmuma iespējas un draudi tā pastavēšanai, un bieži to ir sarežģīti klasificēt. Vispārīga nozīme mārketinga vidi var iedalīt divas daļas:
ārējā vide, kas aptver visu, kas notiek ārpus uzņēmuma; un
iekšējā vide, kas aptver tos mārketinga aspektus, kuri pastāv uzņēmuma iekšienē (ražošanas, finansu, grāmatvedības un citas darbības).
2. Mārketinga vides faktoru analīze un vertēšana.
Pastāv divi galvenie veidi, ka tiek aplūkoti vides faktori: reaģējošā un proaktīvā jeb apsteidzošā metode.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register