Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:981408
 
Evaluation:
Published: 03.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Mārketinga iekšējās vides problēmas aplūkosim lielā akciju sabiedrībā, kurā organizatoriskā struktūra paredz arī mārketinga nodaļu (dienestu). Šajā gadījuma nodaļas darbinieki, t.sk. vadītāji, specialisti u.c. savā darbībā neizbeigāmi ir saistīti ar pārējām nodaļam. Līdz ar to tiek runāts par mārketinga iekšējo vidi.
Uzņēmumā, kas sastāv no nodaļām, kuras ir izveidotas kopējā mērķa īstenošanai, darbības koordinēšana attiecībā uz patērētājiem parasti cenšas uzņemties mārketinga nodaļa. Katra no tiem veic uzdevumus, kas saistīti ar kopējās sistēmas kādas nodaļas darbību, turpretī mārketinga nodaļas redzes lokā ir visas darbības, kuras zināmā mērā ir saistītas ar galamērķi, proti, patērētāju vajadzību apmierināšanu.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register