Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:201374
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.05.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Neņemot vērā mācību grāmatās rakstīto, bet balstoties uz savu sapratni par jēdzienu mārketings, varētu teikt, ka tā ir viena no svarīgākajām uzņēmuma darba stratēģijas sastāvdaļām, tas ir visu faktoru, kas ietekmē uzņēmuma saimniecisko darbību un tās rezultātus izpēte, analīze un iegūto rezultātu transformēšana labāka finansiālā rezultāta iegūšanai, jo vispārzināma patiesība ir tā, ka jebkura uzņēmuma galvenais mērķis ir pēc iespējas lielākas peļņas iegūšana.
Mārketinga nozarē var izdalīt galvenos darbības virzienus un izpētes objektus. Pamatvērtība ir 5 P teorija- prece (product), vieta (place), preces virzība (promotion), cena (price) un cilvēks (people) (pēdējais ir jaunākais faktors). …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register