Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:637133
 
Evaluation:
Published: 05.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Mārketings ir tirgzinība, kas mērķtiecīgi prezentē un virza produktu tirgū ar mērķi vairot peļņu. Mārketings nav tikai reklāmas aktivitātes, tas ir arī darbs ar sabiedrību, preces cenas un kvalitātes noteikšana un produkta novietošana īstajā vietā un laikā. Tirgus mārketings uzrunā ieinteresētu patērētāju katru dienu, jo uzrunā indivīda pamatvajadzības.
Mūsdienās piemērotākā P.Doila dotā mārketinga definīcija : mārketings ir vadīšanas process, kura mērķis ir akcionāru ienākumu maksimizācija, izstrādājot un īstenojot stratēģiju uzticības pilnu attiecību nostiprināšanai ar uzņēmumam vērtīgiem (individuālajiem un organizētajiem) un stabilu atšķirīgu konkurences priekšrocību izveidošanai. Tātad mārketinga mērķis ir maksimāli paaugstināt īpašnieku ienākumus, viņu dividenžu un kapitāla pieaugumu.
Mārketinga pamatjautājumi ir sekojoši:
1. Ko vajag pārdot?
2. Kam var pārdot?
3. Kāpēc vajag pārdot?
4. kur un kādā veida pārdot?
5. kad vajag pārdot?
6. kā vadīt preču kustību?

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register