Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:659709
 
Evaluation:
Published: 15.03.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas pamatprincipi ir:
-reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
-tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interese par produktu;
-patērētājam šī jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem.

Reklāmai jābūt:
-vienkāršai (lai patērētājs to spētu bez pūlēm saprast),
-oriģinālai (lai tā saistītu patērētāja uzmanību daudzu citu vidū),
-pievilcīgai (ar skaistumu, humoru, patērētājam tuvām izjūtām, uzskatāmu pamatojumu produkta kvalitātei),
-realizētai piemērotā vietā un laikā,
-atkārtotai.

Ir pamatots apgalvojums, ka reklāma ir labākā garantija preces kvalitātei. Laba reklāma izraisa sabiedrības uzmanību un par reklāmu tiek runāts. Lai kāda arī reklāma nebūtu, tā nepastāv pati par sevi, reklāma ir vienīgi tirgus instruments tam, kas tiek tirgots, tas arī tiek atspoguļots reklāmā. Reklāmas pamatā ir informācijas sniegšana un pārliecināšana.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1384971
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register