Dzīvesveida saturs ieņem vietu sociālajā klasē kā galvenais sociālās grupas un sociālās identitātes avots.
Jaunie pētījumi par valodas stilu tiek plaši pētīti socioloģijā un kritiskā diskursa analīzē, nonākot pie viena kopsaucēja – stila centrā ir identitātes un vērtību izteiksme.
Rakstā uzmanība veltīta lingvistiskajiem stiliem žurnālā “Cosmopolitan”. Globāli šis izdevums izplata sieviešu – modeļu dzīvesstilu – ne tikai žurnālos, arī TV programmās, kosmētisko produktu līnijās un kafejnīcās.
Cosmo “jautras bezbailīgas sievietes” dzīvesveids tiek prezentēts caur sievietes ģērbšanās stilu un sevis kopšanu, caur gaidām, pozīciju un aktivitātēm.
Interesanti ir izpētīt, kāds ir rakstīšanas un uzrunas veids par pasauli žurnālā caur fonoloģijas, leksikas un gramatikas struktūras izvēli īpašā veidā, kā arī tas, kāds ir efekts lokālai valodai, kad lokālās versijas ir adaptētas noteiktās teiritorijās, saglabājot žurnāla galveno brendu.…