Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:982851
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.03.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

„Lodes teorija” ir pirmā no masu komunikācijas efektu koncepcijām. Tā tiek saukta arī par „šļirces teoriju” un šis zīmīgi naivais un vienkāršotais skatījums paredz spēcīgus un vairāk vai mazāk universālus masu komunikācijas efektu ziņojumus uz visiem auditorijas locekļiem.
Ierobežoto efektu modelis
Dažas no atbildēm, ko pētījumi sasniedz šajā masu komunikācijas skatījumā ir tādas, ka tai ir pavisam nelieli efekti, masu komunikācija ir efektīva informācijas nodošanā, nevis attieksmju mainīšanā.
Šis ierobežoto efektu modelis labi tiek formulēts Joseph Klapper grāmatā The effects of Mass Communication, kurā viņš piedāvā vairākus masu komunikācijas efektus. Piemēram, masu komunikācija parasti netiek veidota kā nepieciešams un pietiekošs publikas efektu cēlonis.
Šī pozīcija, ka masu komunikācijas efekti ir ierobežoti reizēm tiek attiecināti arī kā „minimālo rezultātu likums”. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register