Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:690548
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Lai gan šī darba galvenais uzdevums ir atspoguļot mediju ietekme uz vēlēšanu rezultātu: problēmu atspoguļojumu, uzmanība šajā darbā tiks veltīta arī kandidātu atspoguļojumam. Graham P. Ramsden rakstā tiek meklēts un atspoguļots līdzsvars starp problēmu un kandidātu atspoguļojumu Amerikas Savienoto Valstu masu medijos vēlēšanu kampaņas laikā. Gandrīz katrs indivīds piekritīs, ka medijiem ir ļoti liela ietekme uz elektorāta domāšanu. Apskatot šo līdzsvaru starp kandidātu un problēmu atspoguļojumu masu medijos, ir iespējams noteikt to, cik šie mediji ir ietekmīgi. Pētījumi liecina, ka masu medijiem ir ļoti liela ietekme uz vēlētāju viedokli par noteiktām problēmām un kandidātiem. Ziņu materiāli, reklāmas un raksti var ietekmēt un pat mainīt uzskatus. Ņemot vērā to, ka masu mediji ir viens no lielākajiem kampaņu informācijas resursiem, sabiedrība iepazīsies un izvērtēs tikai tās problēmas, ko atspoguļo mediji. B. Cohens ir norādījis, ka, iespējams, masu mediji nav tik ietekmīgāki, lai noteiktu to, ko domāt, taču ir pietiekami ietekmīgi, lai noteiktu indivīdiem par ko domāt.
Masu mediji nepalīdz sabiedrībai tikai noteiktu problēmu konstatēšanā. Tiem ir arī nopietna loma politisko jautājumu iepazīstināšanā, kas var tikt pielietoti kā kandidātu vērtēšanas kritēriji. Piemēram, masu mediji var aktualizēt kādu ekonomiskas dabas jautājumu/ problēmu, tālāk seko vēlētāju ieinteresētība šīs problēmas risināšanā. Kandidātu spējas atrisināt problēmu var kalpot par vērtēšanas kritēriju. Ir iespējams secināt, ka gadījumā, ja masu mediji kādai problēmai pievērš pārāk lielu uzmanību, vēlētāji izdara savu lēmumu, balstoties uz nepilnīgiem kritērijiem. Bez politiskās dienaskārtības veidošanas – noteiktu jautājumu iekļaušanas tajā, kas var kalpot par kandidātu kritērijiem, mediji ietekmē arī vēlētāju uztveri par kandidātu sasniegumiem. Larry Brady uzskata, vēlētāji balso, balstoties uz to, kā masu mediji ir atspoguļojuši kandidātus. Piemēram, vēlētāji nevēlēsies izniekot savu balsi par kādu kandidātu, ja masu mediji apšaubīs šī kandidāta iespējas tikt ievēlētam.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1136968
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register