Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:390343
 
Evaluation:
Published: 02.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Bodrijārs savā raksturīgajā manierē apraksta mūsdienu vēstījumu jēgas zudumu medijos. Tas atklājas gan drukātajos, gan elektroniskajos medijos un pat vienkāršos tekstos. Informācija rada jēgu, tai nav nekāda sakara ar nozīmi un starp šiem jēdzieniem ir noteikta un nepieciešama korelācija, atkarībā no tā, vai informācija iznīcina vai neitralizē jēgu.
Bodrijārs apraksta imploziju – absorbāciju, kas nozīmē mediju lomas izzušanu, jo zūd šīs lomas jēga, izpildījums un atbalsts. Autors apgalvo, ka pašlaik interesantākais publicitātes aspekts ir tās izzušana – tā iznīkst kā specifiska joma un tā vairs nav komunikācijas līdzeklis vai informācijas līdzeklis. Medijam kļūstot pašam par savu vēstījumu tas pārklājas ar sociālo, kura vēsturiskās prasības uzsūc sociālais pieprasījums. To, ko pieprasa sabiedrība kļūst par noteicošo veidojot ziņojumu. Turklāt uzticība jebkura vēstījuma ticamībai kļūst arvien mazāka. Reti kad izdodas atrast mediju ar ticamu un dziļu jēgu. Bieži vien tā atbilst prasībām, kas pret tādu masu patēriņa preci kā teksts nav attīstītas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register