Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:699003
Evaluation:
Published: 25.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Extract

Reitingi un apjoms
Pēdējo gadu laikā Latvijas iedzīvotāji sākuši vairāk pievērsties radio medijam. 1994.g. radio vidēji dienā klausījās 2h 52min, bet 2000.g.- 4h 1min un 2004.g.- 4h 42min. Pieaugums pēdējo gadu laikā bija 20min. Arī radio klausītāju skaits 10 gados ir palielinājies. 2004.g. rudenī vismaz 1 reizi nedēļā radio klausījās 86% iedzīvotāju, kas ir vecāki par 12 gadiem. Pirms 10 gadiem tādu bija 74%. Radio Latvijā klausās ap 1,7 milj. iedzīvotāju. 90. gadu otrajā pusē radio zaudēja aptuveni 15-20% auditorijas, bet komercradio pārvilināja auditoriju no Latvijas Radio. Nākamās straujās pārmaiņas notika 2000.g. kopējā auditorija bija pieaugusi, pat pārsniedzot 1994.g. rādītājus. Iemesls tam bija divas radiostacijas, kurām izdevās ātri iegūt klausītāju uzticību. LR2 sāka raidīt latviešu un Biznes & Baltija - krievu mūzikas formātā, bet Radio SWH un Star FM šajā laikā paplašināja nacionālos tīklus. Radio klausīšanās ir sadalīta pa vecuma grupām un proporcionāli atbilst valsts iedzīvotāju vecuma sastāvam. Visvairāk radio klausītāju ir vecumā no 35-44 gadiem (18%), vismazāk- vecumā no 12-17gadiem. (11%). Radio tirgū ir divi galvenie rādītāji – popularitāte (reach), kurā tiek mērīts klausītāju skaits un klausīšanās laiks (share), kas uzrāda, cik procentu no visa klausīšanās laika attiecīgās radiostacijas klausītāji ir pavadījuši pie radio. Visiem publiski pieejams ir tikai pēdējais rādītājs, jo "TNS Latvia", pamatojoties uz konfidencialitāti, atsakās izpaust klausītāju skaitu. Pēc šā [share] rādītāja citas komercradiostacijas ir populārākas, taču tirgū tiek pirkti klausītāji, nevis laiks, ko viņi klausās radio. Vienai stacijai ir viens klausītājs, kas klausās to 11 stundas, bet otrai desmit klausītāji, kuri katrs klausās pa vienai stundai, kas kopsummā veido desmit stundas. Jautājums: kura stacija ir populārāka? Atbilde: populārāka ir tā stacija, kurai ir desmit klausītāji, jo tā ir desmit reizes populārāka par otru staciju. Savukārt klausīšanās laika ziņā pārāka būs tā radiostacija, kurai summā ir 11 stundas no visa klausīšanās laika. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register