Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,52 (15%)
Discounted price*:
2,97
Purchase
Add to Wish List
ID number:967842
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Vingrinājuma mērķis: Veicināt sociālo iemaņu apgūšanu.
Vingrinājuma uzdevumi:
Mācīt locīt.
Novērot dažādas ģeometriskās formas.
Situācijas radīšana
gatavojoties Ziemassvētku svinēšanai, bērni vēlas pēc iespējas glītāk saklāt svinību galdu;
izmantojot gadījumu, bērnam var piedāvāt locīt salvetes, līdzīgi kā to dara vingrinājumā ar lakatiņiem.
Materiāls
Vienkrāsaini (sarkani) kvadrātveida auduma lakatiņi ar iestrādātām locīšanas līnijām(iešūtas ar diegu).
Uzdevuma pamatojums: Vingrinājums ir paredzēts pirmsskolas vecuma bērniem no 3 - 6 gadiem. Vingrinājums ir raksturīgs cilvēku ikdienai, vingrinoties bērni veido sevi. Tie palīdz labāk saprast to, kas pieder pie ikdienas un dod iespēju visu veikt patstāvīgi, rūpēties par sevi, citiem un vidi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,67 €
Work pack Nr. 1142473
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „M.Montesori spēju attīstības vingrinājuma apraksts - lakatiņa locīšana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/967842

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register