Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:222239
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Kognitīvais mācību modelis nozīmē izziņas mācību modelis. Šo mācību modeli izglītībā iespējams izmantot tikai tad, ja ir zināms, kā darbojas izziņas procesi.
Skolotāji strādājot, īpašu uzmanību pievērš faktiem, jēdzieniem, principiem un izziņas prasmēm, kas svarīgas konkrētā nozarē (fizikā). Tādēļ skolotājiem ir jāizprot veidi, kādos tiek apgūta un apstrādāta būtiska informācija.
Pētīt izziņas būtību nozīmē pētīt garīgos procesus, kuri nav novērojami tiešā ceļā. Tiek aplūkoti seši svarīgi mācīšanās procesa skatījumi, kas izriet no izziņas pētījumiem; tiek apskatītas gan to kopīgās iezīmes, gan atšķirības.
1.Pirmais skatījums ir informācijas apstrādes modelis, kurā mēģināts aprakstīt, kā zināšanas par pasauli tiek iegūtas, uzglabātas un atsauktas atmiņā. Šeit izmantotais prāta darbības modelis ir līdzīgs datora darbošanās modelim. Tiek aplūkota arī daudzveidīga stratēģija, kas veicina labāku mācīšanos un būtiskas informācijas saglabāšanu.
2.Cits skatījums uzsver nepieciešamību pēc metakognitīvajām iemaņām-tās ir kontrolējošās iemaņas, ko cilvēki izmanto, lai spriestu par savām mācīšanās norisēm.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1237317
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register