Mana tēma ir nevienādības, bet sīkāk tika izvēlētas apskatei nevienādības teksta uzdevumos. Savā darbā gribēju plašāk iepazīties ar nevienādību pielietojumu teksta uzdevumos un to risināšanas veidu, jo vidusskolas kursā šī tēma ir ļoti minimāli apskatīta.
Pirmo reizi nevienādības uzdevumi tiek minēti septītās klases kursā, taču šīs klases kursā tām nav veltīts vairāk kā 3 stundas. Tāpēc šī tēma tā arī paliek ne pārāk apskatīta. Šis arī ir tas iemesls kāpēc šo tēmu vēlējos apskatīt plašāk.
Teorētiskajā dāļā centos sameklēt literatūru, kas palīdzētu vairāk izprast teksta uzdevumu risināšanu ar nevienādību palīdzību. Gribēju noskaidrot kāda veida uzdevumus risina ar nevienādību palīdzību. Un tika noskaidrots, ka ar nevienādību palīdzību var atrisināt uzdevumus par kopīgo darbu, skaitļiem un procentiem un lielumu attiecībām. Šajā daļā tika apskatīts, kas ir jāzina lai veiksmīgi atrisinātu teksta uzdevumu, kā ir sastādāms teksta uzdevuma plāns un kam šajā plānā jābūt. Tika apskatītas dažas sakarības, kas palīdz uzdevuma atrisināšanā, kā arī piedāvāts parauguzdevums, kas atrisināts divos veidos.
Praktiskajā daļā tika mēģināts atrisināt uzdevumus abos veidos: ar tabulas palīdzību un rakstiskā veidā (ar tik). …