CĀLĪŠA HARIJA SVĒTKI.
Mērķis: Veicināt pozitīvi emocionālu attieksmi pret pavasara svētkiem, lieldienām, svētku atmosfēru ģimenē un dabā – iztēlojoties, līdzpārdzīvojot un radoši darbojoties ar cālīša Harija tēla palīdzību, kā arī bagātināt zināšanu pieredzi par pavasari un tās daudzveidību.
UZDEVUMI:
1.Nostiprināt gūtos priekšstatus un zināšanas par Lieldienām, olām.
2.Izraisīt emocionālu atsaucību un vēlmi iepriecināt cālīti Hariju svētkos.
3.Veicināt savstarpēju pozitīvu attieksmi un prieku par padarītu darbu.
4.Nostiprināt priekšstatus par jēdzieniem „šodien, vakar, rīt”.
5.Veicināt radošas spējas un iztēli.
RĪTA APLIS
* Dziedot visi bērni sasveicinās.
* Atceramies par ko mēs VAKAR runājām, ko RĪT darīsim.
* A. pastāsta, ka vakar ir saņēmusi no Cālīša Harija vēstuli, kur viņš aicina visus bērniņus svinēt svētkus, bet tikai ar vienu norunu, ka pirms tam mēs atcerēsimies visu, ko mēs zinām par Lieldienām. Bez kā nevar būt nekādas Lieldienas?
* Lieldienas nav iedomājamās bez olām, tāpēc A ierosināja izspēlēt kustību rotaļu „ Cālītim ir oliņa”. (sk. pielikumu Nr 17).
ROTAĻNODARBĪBA
* A jautā: Kādā gadalaikā notiek Lieldienu svinēšana? Kāpēc?
* Kas notiek dabā, kad tuvojas Lieldienas? Daba mostās.
* Ko dara mamma, kad tuvojas Lieldienas? Gatavo un vāra olas. Kāds ir svētku noskaņojums ģimenē?
* Kādas olas ir dabā? Vistas, paipalas olas. …