Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:963335
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Mārketingu nepieciešams izmantot visās jomās, kurās par mērķi izvirzīta cilvēku vajadzību apmierināšana maiņas ceļā.
Maiņa ir vēlamā objekta iegūšanas process, piedāvājot pretī kaut ko citu.
Izbadējies cilvēks ēdienu var iegūt: medījot, zvejojot, vācot augļus (sevis nodrošināšana); kādam nozogot (atņemšana); izlūdzoties(ubagošana)piedāvājot par ēdienu kaut ko citu - naudu, citu preci, pakalpojumu (maiņa).
Visizplatītākais vēlamā objekta iegūšanas veids ir maiņa. Lai to veiktu, ir jāievēro pieci noteikumi:
jābūt divām pusēm, kas vēlas veikt maiņu
katrai pusei jābūt kādai vērtībai, ko piedāvāt otrai pusei
katrai pusei jābūt spējai veidot saskarsmi un piegādāt savu preci
katrai pusei ir jābūt pilnīgi brīvai pieņemt lēmumu par maiņu vai noraidīt to
katrai pusei jābūt pārliecinātai par savu vēlmi un mērķtiecību kārtot maiņu ar otro pusi
Līdz 19. gadsimta vidum tirgus operācijas bija samērā vienkāršas - notika maiņa. Šajā laika posmā sākās industriālā revolūcija, tika radīti daudzi jauni produkti.
20. gadsimtā pieauga piedāvāto preču dažādība un apjoms, un daudzi uzņēmumi ASV izveidoja komerciālās darbības pētījumu daļu, kuras struktūrvienības nodarbojās ar reklāmu, pircēju apkalpošanu un veica citas mārketinga funkcijas.
Septiņdesmitajos gados populārs kļuva atzinums, ka galvenais mārketinga sistēmas princips ir orientācija uz patērētāju.
Mārketinga jēdziens nozīmē tirgus zinības, Ekonomikas nozari, kas nodarbojas ar preču sadales un maiņas jautājumiem sauc par tirgzinību. Zināšanu kopumu par preču realizāciju, apgrozību, preču piedāvājuma un pieprasījuma attiecībām un citiem ar tirdzniecību saistītiem jautājumiem sauc par tirgvedību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-2,80 €
Work pack Nr. 1127241
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register