Pastāv arī vēl vairāki noieta stimulēšanas mērķi, kas vērsti uz patērētājiem:
• palielināt pārdošanas apjomus: cenšas palielināt vai saglabāt tirgus daļu vai mudināt uz atkārtotu vai vairākkārtēju pirkumu.
• mudināt uz zīmola nomaiņu: iedrošina pircējus lauzt jebkādu lojalitāti pret citiem zīmoliem.
• izcelt novitātes: parādīt klientiem zīmola izmaiņas vai pozīcijas maiņu.
• ignorēt nobriedušos zīmolus: zīmoli, kas vairs nav jauni un/vai ir līdzīgi citiem zīmoliem var iegūt no noieta stimulēšanas.
• atalgot lojālos klientus: no vienas puses klientu apbalvošana par to, ka viņi dara to, kas viņiem ir jādara ir neienesīgi. No otras puses bez šī stimula jūsu klients dosies citur izdevīgāka darījuma meklējumos.
• saistīt klientus ar lojalitātes programmām: lai turpmāk saņemtu atalgojumu, klientam jāpaliek lojālam.
• mērķēt uz specifisku segmentu: stimulēšana var tikt mērķēta uz konkrētu patērētāju tipu.
• apmierināt mazumtirgotājus: mazumtirgotājiem ir vairākas iespējas veikalā nemanāmi ietekmēt produkta noietu (merčendaizings).
• veidot uzskati: apkopot vērtīgos datus par patērētājiem.
• ģenerēt publicitāti
Konkrēti uzdevumi izriet no mērķiem un ir atkarīgi no pircēju rīcības tirgū. Kā zināms, ir pircēji, kuri nelieto konkrēto produktu, kuru lieto, bet dod priekšroku citam zīmolam un tie, kuri bieži maina zīmolus. Tad produktu realizācijas veicināšanas uzdevumi ir virzīti galvenokārt uz pircējiem, kuri lieto produktu, bet maina to zīmolu.
…