Vispopulārākās ir šādas metodes:
• rādītāju salīdzinājums pirms stimulēšanas pasākumiem, pasākumu gaitā un pēc stimulēšanas pasākumiem;
• aptaujas rezultātu apstrāde un analīze (dod informāciju par pircēju attieksmi pret produkta marku pirms stimulēšanas pasākumiem un pēc tam; par pasākumu vērtējumiem u.c.);
• eksperimenta veidošana (kad stimulēšanas pasākumu gaitā maina stimulēšanas paņēmienus, pasākumu ilgumu un izplatīšanas līdzekļus).
Lietderīgi izmanto! visu metožu kombināciju, lai būtu pilnīgs priekšstats par stimulēšanas pasākumu kopējo efektivitāti un tās atsevišķiem paņēmieniem, Vērtējuma rezultāti jāizmanto, izstrādājot nākamos precu realizācijas stimulēšanas pasākumus, proti, jālieto pozitīvā un jākoriģē negatīvā pieredze.6
Reklāmas kampaņa – mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas mēdijos. Ir gandrīz neiespējami, ka viens reklāmas sludinājums būs pietiekami efektīvs reklāmas līdzeklis, lai ietekmētu mērķa auditoriju. Parasti reklāmdevēji plāno reklāmas kampaņu, kura ietver iepriekš izdomātu tēmu un ar dažādu, reklāmdevēju izvēlētu mēdiju palīdzību, cenšas ietekmēt izvēlēto mērķa auditoriju. Kampaņas ilgums ir nenoteikts, tā var ilgt dažādus laika posmus – nedēļu, sezonu vai pat vairāku gadu garumā, tikai nedaudz izmainot tās formulējumu. Reklāmas kampaņas plānošana sastāv no vairākiem posmiem. Lai gan to uzsvars var variēt atkarībā no attiecīgās situācijas, katram posmam, nepieciešams rūpīgs menedžmenta novērtējuma un lēmumu pieņemšana7 .
…