Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,37 (15%)
Discounted price*:
2,12
Purchase
Add to Wish List
ID number:516432
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Preču realizācijas stimulēšana – īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana ar nolūku paātrināt un (vai) palielināt pircēju (starpnieku) motivējumu pirkt (pārdot) preci.[2]
Pārdošanas (realizācijas) veicināšanas pasākumu mērķis ir paātrināt un pastiprināt tirgus atbildes reakciju uz piedāvājumu.
Stimulēšanas veidi var būt dažādi:
pircēju un patērētāju stimulēšana (preču paraugu izplatīšana, atlaižu kuponu lietošana, konkursi, loterijas, preču demonstrējumi, pirkuma summas daļēja atmaksa);
tirdzniecības personāla stimulēšana (konkurss Labākais pārdevējs, prēmijas, profesionālas tikšanās, pārdevēju semināri);
tirdzniecības starpnieku stimulēšana (kopēja reklāma ražotājiem un tirgotājiem, izstādes un sacensības, atsevišķas bezmaksas preces). [3]…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Noieta stimulēšanas būtība, mērķi, uzdevumi”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/516432

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register