Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:429540
 
Evaluation:
Published: 03.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Teorija

Speciālās izglītības iestādes galvenais uzdevums ir radīt iespējas un apstākļus bērnam ar attīstības traucējumiem iegūt viņa veselības stāvoklim, spējām un attīstības līmenim atbilstošu izglītību, sagatavot viņu dzīvei un integrācijai sabiedrībā. (1, 31)
Speciālās izglītības uzdevums ir dot iespēju personām ar speciālām vajadzībām iegūt zināšanas vispārizglītojošajos mācību priekšmetos, sadzīves un darba prasmes, akcentējot izglītošanas praktisko ievirzi.
Latvijā par garīgi atpalikušu uzskatām bērnu, kam psihiskās darbības ainā centrālo raksturojumu ieņem stabili, izteikti un neatgriezeniski intelektuālās darbības traucējumi, kas radušies organisku vai galvas smadzeņu darbības traucējumu rezultātā. (1, 49)

Bērns ar diagnozi F 71.0.

Es novēroju puisīti, kurš mācījās trešajā klasē. Šajā klasē bija sapulcināti bērni, kuriem ir C garīgais attīstības līmenis. C līmenis ir traktējams kā līmenis bērniem ar smagu vai vidēji smagu garīgo atpalicību.
Šim puisim bija diagnoze ir F 71.0.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1138360
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register