Pastāv atšķirīgi organizācijas kultūras definējumi. Amerikāņu menedžmenta speciālists Rodžers Harisons organizācijas kultūru raksturo kā organizācijā pieņemto vērtību sistēmu jeb ideoloģiju, apzīmē arī kā organizācijas raksturu. Čārlzs Hendijs ir apzīmējuma „organizācijas kultūra” autors. Taču visvienkāršāko formulējumu sniedz Terenss Dīls un Alans Kenedijs – organizācijas kultūru raksturo tas, kā ir „pieņemts uzvesties” šajā organizācijā. Izvērstāko definīciju sniedz psihologs Edgars Šeins:
„ Organizāciju kultūra ir organizācijā valdošo pārliecību, vērtību un sociālo normu relatīvi noturīgs kopums, kurš ir izveidojies, nostiprinot organizācijas iekšējo integrāciju un pielāgojoties apkārtējai sociāli ekonomiskajai videi. Šīs pārliecības, vērtības un normas nosaka organizācijas locekļu uztveri, domāšanu un jūtas, saistībā ar iekšējās integrācijas un ārējās adaptācijas problēmām atspoguļojas viņu darbībā un pašas organizācijas vides veidošanā.”
Organizāciju kultūra ietver sevī arī tādas darbības un elementus kā:
mīti
rituāli
ceremonijas
līderības stils
cilvēku savstarpējo attiecību raksturs
organizācijas dizains.…