Ikviens no mums, kā dažādu preču un pakalpojumu pircējs un patērētājs, saskaras ar nebeidzamu labumu piedāvājumu. Kas nodrošina mūsu izvēles brīvību, uzticību dažādām precēm un apmierinātību pēc šo produktu vai pakalpojumu patērēšanas? Lielā mērā tas attiecināms uz organizācijām, ar ko menedžmentā saprot valsts institūciju, pakalpojuma sfēras veidojumu un ražošanas uzņēmumu. 1
Organizācija ir cilvēku grupa, kas apzinīgi sadarbojas kopīga mērķa (mērķu) sasniegšanai. I. Forands savā darbā Biznesa vadības tehnoloģijas, min, ka šo grupu var saistīt netikai mērķis, bet arī darbības plānveidība, intereses, laika faktors, informācija, kopīgs īpašums, resursi u.t.t. Tāda, vai ļoti līdzīga, definīcija, atrodama literatūrā par menedžmentu. Apskatot tuvāk nākas secināt, ka ne viss, kur ir cilvēku grupa un kur ir vienojošs mērķis veido organizāciju, kā, piemēram, koncertos, kur ir liels pūlis un ir kopīgs mērķis – baudīt koncertu. …