Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,14 (14%)
Discounted price*:
0,85
Purchase
Add to Wish List
ID number:654471
Author:
Evaluation:
Published: 04.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Diskusija Skolotājs piedāvā apspriešanai kādu tematu.
Izvirza diskusijas noteikumus, vada diskusiju (neļauj novirzīties no tēmas, neļauj diskusijai apsīkt nelaikā, veido diskusijas kopsavilkumu) un seko, lai noteikumi tiktu ievēroti. Izvairās no sava viedokļa paušanas.
Skolēni (grupa vai visa klase) iesaistās sarunā, argumentēti aizstāvot savu viedokli.
Sekmē dziļāku problēmas izpratni. Attīsta prasmi izteikties, aizstāvēt un argumentēt savu viedokli, lietojot atbilstošus terminus, ieklausīties citu viedoklī.
Izmanto aktuālu, skolēniem nozīmīgu problēmu risināšanā, skolēnu pārliecības, vērtīborientācijas veidošanā. Var lietot sākot no sākumskolas līdz vidusskolai, tomēr īsta diskusija ir iespējama tikai vidusskolas klasēs. Katram dalībniekam ir iespēja piedalīties, būt iesaistītam.
Var izmantot katra individuālās spējas, zināšanas un pieredzi.
Pareizi plānota diskusija motivē skolēnus mācībām.
Skolotājs var gūt ieskatu par to, ko skolēni iemācījušies, kāda ir katra pārliecība, par ko šaubās..
Skolēni mācās uzvedību un demokrātiskas attieksmes, kādas nepieciešamas dzīvei sabiedrībā.
Var izvērsties par svešu domu citēšanu vai paviršu sarunu par lietām, kas labi zināmas vai tieši pretēji, kuras dalībnieki slikti pārzina.
Var izvērsties par debatēm ar strīdiem, kuros kāds cenšas uzvarēt.
Laiks var ierobežot diskusijas.
Liels laika patēriņš.
Skolēni var būt pasīvi vai arī tikai
daži cilvēki ir pārāk aktīvi.
Grūti pielietojama
metode, ja ir vairāk
nekā 20 cilvēku.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,79 €
Work pack Nr. 1354765
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pārskata tabula par piecām mācību metodēm”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/654471

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register